2016/12/20

Inspired by love neljä vuotta


Neljä vuotta sitten kirjoitin blogiini ensimmäisen postauksen. Enpä olisi ikinä uskonut, minne bloggaamisen taival minut vie. Blogin kautta olen saanut jakaa inspiraatiota teille lukijoille niin sisustamisen, muodin, matkustamisen ja kauneudenhoidon saralta. Olen kirjoittanut asioista, jotka minua liikuttavat ja joiden kauneutta haluan tuoda muidenkin elämään. Olen oppinut valokuvaamaan, saanut paljon uusia ystäviä ja yhteistyömahdollisuuksia -aikamoiset neljä vuotta takana siis!


 Blogi on minulle ensisijaisesti väylä, jota kautta saan toteuttaa itseäni ja sen jakaminen on tärkeä osa bloggaamista. Kiitos siis sinulle lukijani -toivottavasti olet viihtynyt matkassa ja saan pitää sinut lukijani jatkossakin! Nyt jos sinulla on mitä ikinä, ruusuja tai risuja, postaustoiveita (kyllä, keittiöpostaus varmasti vielä tulee ;) niin kuulisin kaikki ideat mielelläni kommenttiboxissa ensi vuotta ajatellen!


Share:

12 kommenttia

  1. Hyvää blogisyntymäpäivää! Minä en ikävä kyllä osaa vielä sanoa juuri mitään rakentavaa, olen ollut vasta kovin vähän aikaa lukijana. Toistaiseksi olen kuitenkin tykännyt ja jään odottelemaan jatkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni ja kiva kun olet löytänyt seuraamaan tänne, itsekin käyn aina siellä vastavierailulla! :)

      Poista
  2. Blogisi on hyvän mielen tuoja ja oikea kauneuden ja aitouden keskiö! Kiitos blogistasi Ruusunen! ❤️

    VastaaPoista
  3. Onnea blogisynttäreistä, jos samalla mallilla jatkuu postaukset niin edessä lienee toiset loistavat neljä vuotta! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos upeasta blogista!<3 Omani täyttää 4v.ensi viikolla. :)

    VastaaPoista
  5. Onnea ihanasta blogistasi! <3 Oma blogi täytti marraskuun alussa myös 4v.

    VastaaPoista
  6. Hyvää blogisyntymäpäivää!

    VastaaPoista

© Inspired by love | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig