2019/01/05

No comments

Ajattelin tulla kirjottamaan hieman asiasta, joka on ärsyttänyt mua jo jonkin aikaa ja johon tulee nyt muutos. Asiasta, josta aina joku ilmoittaa mulle, kun olen kirjoittanut blogipostauksen. Mun kommenttiboksi ei nimittäin ole toiminut hyvin viimeiseen vuoteen, enkä tiedä johtuuko se bloggerista, mun blogipohjan yhteensopivuudesta alustan muutosten kanssa vai mistä, mutta päätin, että siihen tulee nyt muutos – teidän kommentit ovat nimittäin parasta mitä tiedän!


Mulla oli tarkoitus jo viime keväänä muuttaa blogialusta toiselle pohjalle ja tehdä samalla yritykselleni nettisivut, mutta liiketoiminnan lähtiessä lentoon tämä puoli jäi kokonaan tekemättä. Nyt kuitenkin ajattelin varata tälle asialle aikaa kalenterista ja käyttää tämän viikonlopun uusien sivujen suunnittelmiseen. Vaikka suurin osa teistä edelleen lukee blogeja puhelimella, koen, että uusista sivuista on kaikille iloa, varsinkin tämän parantuneen kommenttikentän muodossa.


Tänään olisi tarkoitus uusien sivujen suunnittelemisen lisäksi siivoilla joulua pois – tuntuu ikävältä luopua joulukuusesta, mutta onneksi sen saa taas kaivaa esille uudestaan ensi vuonna. Viikonlopun aikana olisi myös ajatuksena käydä läpi varastoa myytävien tavaroiden suhteen sekä käydä yhdessä asuntonäytössä. 

Kuvat: Camilla Bloom
Tällasia arkisia kuulumisia tällä kertaa – kiinnostaako teitä tällaiset postauksen silloin tällöin myös? Tai no mitä tässä oikein kyselen, jos ette pääse edes vastaamaan!


Share:

8 kommenttia

  1. Mun blogissa on ihan sama ongelma! Tosi ärsyttävää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Onkohan tämä ongelma sitten bloggerissa? :/ No toivotaan, että asia muuttuu heti kun saan uuden alustan. :)

      Poista
  2. Mä en ole tätä edes huomannut, mutta fiksuahan tuohon on keksiä ratkaisu.

    VastaaPoista
  3. Suosittelen uutta pohjaa, nyt kun ollut tällä word niin ei ikinä paluuta blogspotille, oliko siinä ees SEO osiota erikseen? En muista.

    Mut vastaus kysymykseesi, arkiset postaukset kiinnostavat myös <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bloggerissa ei ole SEO:n määrittelyn automaattityökalua ollenkaan, eli täytyy vain itse tietää mitä tekee :D Kiva kuulla että arkiset postaukset kiinostavat! <3

      Poista
  4. Mä en ainakaan ole huomannut kommentoinnissa ongelmia, aina on kommentti mennyt läpi ja olet vastannutkin :) Kiinnostaa myös tällaiset postaukset ja kauniita kuvia on aina kiva katsella. Olisi kiva jos ilmoittelisit blogissa mitä tavaroita olet myymässä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mikäköhän siinä sitten on, että osa ei pääse kommentoimaan? Kiva kuulla että kiinnostavat, kiitos palautteesta! :) Käyn kaappeja läpi ja varmaan Zadaan puolelle tulee jälleen tuotteita ja voisin vaikka järjestää instan puolella kirppistä? Osan lahjoitan SPR:n konttiin tai Hope Ry:lle.

      Poista

© Inspired by love | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig