Lexington viikko vain senkun jatkuu. ;)
Pohdinkin tänään sitä, miksi jotkut tietyt brändin puhuttelevat meitä. Mitä ne loppujen lopuksi meille edustavat ja miksi jotkut brändit tavoittavat meidän kuluttajat ja toiset puolestaan eivät?
Lexingtonin tilaisuudessa kerrottiin tarkemmin heidän brändistä, jota inspiroi post graduate -menestystarina. Muutto ensimmäiseen omaan kotiin, elämänsä rakkauden tapaminen, ensimmäisen työn saaminen -ja näistä asioista nauttiminen.
Yksinkertaisesti, Lexington kuvaa unelmaa hyvästä elämästä. Mikäs sen tavoitellumpaa? Itse ainakin allekirjoitan nuo tavoitteet elämälle. Toki meillä kaikilla on oma käsityksemme hyvästä elämästä -joillekin se tarkoittaa maallista mammonaa ja toisille puolestaan hyviä ihmissuhteita. Jotkut omistavat koko elämänsä toisten auttamiselle, toiset haluavat matkustaa, jotkut panostavat kotiinsa.
Minun palanen hyvää elämää sijaitsee nyt meidän ulko-oven edessä. Ovimatto on ollut pitkään hakusessa ja kun näin sisustusliike Salissa tämän (ja vielä -50% alennuksessa), oli päätös maton kotiuttamisesta helppo.
Nyt sitten ovella ottaa vastaan kiva ovimatto, joka ilahduttaa. Tärkein ilahduttaja on kuitenkin tuo valkoinen turkissomiste, jonka riemu on rajaton emännän saapuessa kotiin. Voiko olla aidompaa kuin koiran ilo? Se määrä kaikkea ihanaa, mitä tuo meidän pörröinen rakkauspakkaus on tuonut elämäämme, on rahassa korvaamatonta. Valkoinen karvakasa on ollut paras opettaja, mitä tulee ehdottomaan rakkauteen.
Mitä sinulle tarkoittaa hyvä elämä?