2013/02/09

Haaste: asioita minusta

Sain Image Black & White -blogista haasteen kertoa 8 asiaa itsestäni. Tämän jälkeen tarkoituksena on haastaa samaan 8 bloggaajaa, ja kertoa myös heille haasteesta.


1. En ole elänyt mitään helppoa elämää, ts. olen nähnyt paljon vaikeita asioita läheltä ja koen, että se on kasvattanut minua ihmisenä todella paljon ja tätä kautta osaan myös olla kiitollinen siitä mitä minulla on.




2. Rakastan kaikkia söpöjä juttuja yli kaiken, eläinvauvoja, vaaleanpunaisia vaahtokarkkeja, rusetteja... saan hurjasti mielihyvää katsomalla tällaisia söpöjä kuvia.



3. Kuten aikaisemminkin kirjoitin herkkyydestäni, sitä todella olen. Huomaan heti, millainen olo esim. uudesta tuttavuudesta tulee, että onko hän samalla "aaltopituudella" kanssani. Tunteeni eivät ole pelkkiä tunteita, vaan ne saattavat mennä myös fyysisiksi oireiksi, jos olen itselleni epämieluisassa seurassa.

4. Olen ennemminkin sellainen "hyväuskoinen hölmö", kuin kyyninen realisti, mutta olen kantapään kautta joutunut oppimaan, että kaikki ihmiset eivät tahdo hyvää. Jotenkin aina kuitenkin haluaisin nähdä sen "sisällä piilevän hyvyyden" kaikissa ihmisissä.

5. Suurin herkkuni on suklaa ja syön sitä niin iloon kuin suruunkin (ja muuntekin vaan)



6. Olin pienenä ennemmin Peppi kuin Prinsessa, tosin olen hyvin paikannut tilannetta näin aikuisena.. 

7. Halusin yläasteella F1-kuljettajaksi näyttääkseni miehille, että naisetkin pystyvät ajamaan kovaa! Wroom!

8. Minulla meni kauan ennen kuin oivalsin, että ei tarvitse olla täydellinen ollakseen rakastettu. No parempi myöhään kun ei milloinkaan. :)







Enpä tiedä kellä haaste ei ole vielä käynyt, mutta haastan mukaan seuraavat ihanat bloggaajat










Share:

14 kommenttia

  1. Kiitos haasteesta!:)

    Sinussa on paljon samoja piirteitä, kun itsessäni on!:)

    Kohdat 2-8, olivat kun omasta suustani.

    Kohdassa 1 on myös yhtäläisyyksiä, mutta tarinani on, että olen ollut koulukiusattuna koko ala-ja yläasteaikani. Ne ajat ovat suuresti vaikuttanut siihen millainen nyt olen.

    Olen huomannut myös itsessäni saman "vaiston" mistä puhut kohdassa 3. Osaamme hyvin lukea ihmisiä. Tiedän täysin mitä tarkoitat!

    Täällä myös ollaan enemmän auto, kun prinsessa tyttö. Valittiinkin koulussa käsityötuntien sijasta puutyötunnit poikien kanssa ja ulkona leikittiin mudassa ja ojissa:)

    Oikein mukavaa viikonloppua!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Minttu! Uskon, että visuaalisilla ja taiteellisilla ihmisillä onkin enemmän ja vähemmän samanlaisia piirteitä, juurikin tuo herkkyys jne. Mukavaa viikonloppua myös sinne! :)

      Poista
  2. Viisaita sanoja. Paljon yhtäläisyyksiä itseeni. Olen elänyt myös sen rankan elämän. Kiltti tyttö joka joutui koulukiusatuksi ala-asteella, myös yläasteella ja lukiossa, jopa AMK:ssakin jollain tavalla. Vaistoan myös ihmisistä paljon, eli ovatko hyviä ja samalla tavalla herkkiä kuin minä. Rakastan yli kaiken kaikkea kaunista elämässä. Olen kyllä henkeen ja vereen prinsessatyttö nykyään. En muista kyllä olinko millainen pienenä. Leikin kyllä paljon barbeilla.

    Sinulla on kiva blogi, olen itsekin miettinyt blogin perustamista mutta en ole vielä uskaltanut. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanneleh! Rohkeasti vain blogia perustamaan! <3 hali

      Poista
  3. Kiitos, kun tartuit haasteeseen. <3
    On mukava kun oppii tälleenkin hieman enemmän tuntemaan ihmisiä, joiden kanssa on jollain tasolla tekemisissä. :)

    VastaaPoista
  4. Ihana tuo kahdeksas kohta !!! :)) Ja niin totta!! :):)

    Mukavaa iltaa!!

    VastaaPoista
  5. Moi Sanna! Ihanan avoimesti kerroit asioita, ja tunnistan monet kohdista itsessäni. Kiitos haasteesta, toteutin sen juuri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tartuit haasteeseen! :) Tulenkin kurkkimaan.. Avoimuus synnyttää avoimuutta ja ehkä antaa mahdollisuuden muillekin hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. <3

      Poista
  6. Kiitos Sanna :) Mä tein tämän saman haasteen muutama viikko takaperin, kiva haaste kun oppii tuntemaan kanssabloggaajia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mietinki tuossa juuri, kun en ollut varma jo ketkä ovat tehneet. Tulenkin kurkkimaan sinun vastauksesi sitten heti. :)

      Poista

© INSPIRED BY LOVE | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig